kirstininpanama.reismee.nl

Bocas & Playa Corona

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb bijgehouden, dus ik zal jullie even op de hoogte brengen.

Zoals de meeste al wel weten heb ik dus besloten om langer in Panama te blijven. Ik zou eigenlijk morgen weer terug vliegen naar Nederland, maar ik ben verliefd geworden op Bocas en ik wil nog niet weg. Ik kon mijn ticket goedkoop omboeken, en zal nu pas 11 augustus weer naar Nederland vliegen.

De afgelopen weken waren echt feestweken. 2 weken geleden was het Semana Santa hier, dus zoals Pasen in Nederland. Ik was vrij van de school dus we zijn zo ongeveer elke avond uit gegaan. Ik was heel blij dat ik even 10 dagen naar mijn oom kon want ik was echt helemaal gesloopt na 2 weken elke dag uitgaan en veel alcohol.

23 april ben ik terug gevlogen naar Panama stad, en heb ik mijn nichtje opgehaald en zijn we naar Playa Corona gegaan. We hebben hier 10 heerlijke dagen gehad, waar ik een beetje tot rust kon komen en lekker niks hoefde te doen.

We zijn een dag gaan shoppen in de stad en hebben Casco Viejo bekeken. Afgelopen weekend zijn we blijven slapen bij een vriend van onze oom. Hij is DJ en heeft een DJ booth buiten staan met vet geluid. Ook heeft die een soort thuis bioscoop, erg gaaf.

Morgen gaan we 's ochtends vroeg naar de stad om naar het Panama Kanaal te gaan en misschien nog even naar Albrook Mall te gaan. Om 17u vlieg ik terug naar Bocas. Dan heb ik zaterdag avond mijn pre-birthday party en zondag mijn echte verjaardag.

Maandag vertrekken Nikki en ik 3 weken naar Costa Rica en Nicaragua om daar rond te reizen. Ik zal ergens begin juni weer terug komen in Bocas om daar nog tm eind juli te blijven en weer op de school te werken. Heerlijk vooruitzicht!!

Groetjesssss


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!