kirstininpanama.reismee.nl

Bocas week 4&5

Nog maar 1 weekje te gaan in Bocas...

Ik ga het hier zo ontzettend missen, het leven hier is echt relaxed.

Ik ben vorige week met een paar meiden van het hostel rond het eiland Carenero gelopen. Dat was echt super mooi omdat je een combinatie van jungle en zee had. We deden er ongeveer 1,5 uur over, en daarna zijn we daar lekker op het strand gaan liggen met een cocktail.

Vorige week was de laatste week dat ik samen met Lisette les gaf. Deze week heb ik het alleen gedaan. De eerste dag was een beetje apart omdat ik even moest omschakelen naar alles zelf doen en voornamelijk de kids alleen in bedwang houden.

Zoals altijd elke vrijdag en zaterdag uit, en deze week zijn we ook op woensdag gegaan. Maar je merkt wel dat het echt gericht is op de buitenlanders. Die zijn daar ook bijna alleen maar, veel Europeanen en Amerikanen.

Maandag na school zijn we gaan kajakken naar een klein strandje verderop. Dinsdag naar Mamallena, dat is een hostel aan ze waar je gewoon op de steiger kan liggen met muziek en drankjes, heel chill. Woensdag avond dus uitgegaan tot laat.

Donderdag zijn we naar Red Frog gegaan, dat is een heel mooi strand op Bastimentos. Het is ongeveer 10 minuutjes met de boot en dan nog 10 minuten lopen naar de andere kant van het eiland. Een mooi stukje door de jungle, waar normaal gesproken kleine rode kikkers moeten zitten maar die hebben we niet gezien. Het strand was echt prachtig, maar de golven waren wel echt mega hoog dus je kon niet echt zwemmen omdat je steeds overspoelt werd. 'S avonds pizza gegeten en wat gedronken en gaan slapen.

Omdat het Semana Santa is, verkopen ze geen alcohol van donderdag tm zondag. En zijn alle clubs (volgens mij) ook dicht. Dus dit weekend kunnen we niet uit, heel misschien zaterdag. Vandaag is een beetje een regendag, dus gaan we lekker niks doen en beetje Netflixen.

Groetjes

Birgit

De tijd gaat snel he? Fijn dat je zo geniet. En wat een mooie foto's. Veel plezier op je laatste week in bocas. Xxx

Dagny

komt er nog een nieuwe Lisette?