kirstininpanama.reismee.nl

Bocas week 3!

En ik zit alweer op de helft van mijn reis!

Deze week was ik over het algemeen echt heel erg moe. Het kwam denk ik ook omdat dit de warmste week tot nu toe was.

Ik heb niet echt veel te vertellen eigenlijk, want elke dag doe ik hetzelfde; vroeg opstaan, de kids lesgeven, lunchen, naar het strand, laat (uit)eten en weer naar bed.

Maandag kwamen we op school en was Candy er nog steeds niet, dus mochten we weer alles zelf doen. Ze laat ons nu sowieso iets meer doen, wij verzinnen de les en dan kan zij al haar eigen werk doen, erg leuk.

Dinsdag mochten we wat eerder weg want Candy had een vergadering met de andere maestra's. Wel grappig dat ze dat onder school tijd doen. We zijn weer naar Playa Estrella geweest, dit keer met de bus. NOOIT WEER. Ze kunnen hier echt niet rijden, er zitten ook mega veel gaten in de weg overal en ze rijden niet echt met beleid. Het strand was weer mooi, maar ik heb op de terugweg wel lekker de boot genomen.

Woensdag wilden we naar de school gaan, maar toen we bij de boot kwamen hoorde we dat de kinderen vrij waren na 9 uur, dus voor ons had het niet veel zin om te komen. Dus we waren lekker een dagje vrij. We gingen kajakken naar een klein strandje in de ochtend, erg mooi plekje.

Donderdag een vrij rustige dag op school gehad in vergelijking met vorige week. Er was een meisje uit de 5e wat het even moeilijk had, dus ik heb haar apart les gegeven buiten. Maar als snel kwam de hele klas naar buiten omdat ik iets "speciaals" deed, dus hebben we ze eerder weg laten gaan.

Vrijdag hadden we een soort feestdag op school. Vanaf half 11 kregen we eten en taart en daarna vervielen de lessen. We hadden ook een piñata, dat vonden ze helemaal geweldig. Om 12 uur lekker naar huis. 'S middags de hele tijd aan mijn sollicitaties voor verschillende airlines gewerkt en s' avonds weer uit gegaan naar Pecado en Iguana. Die ladies nights hier zijn niet goed voor m'n lever, gratis vodka elke vrijdag en zaterdag.

Zaterdag proberen uit te slapen maar vanwege de warmte drijf je bijna je bed uit. 'S middags lekker de hele middag op het strand gelegen. Toen ik wou douchen thuis was er ineens geen water, dus heb ik me afgespoeld in de zee, maar toen bedacht ik me dat dat niks uithaalt met al het zout op je lichaam. Na een kwartiertje deed het water het weer dus een lekkere koude douche genomen.

'S avonds naar Summer, en zondag de hele dag brak geweest en lekker luie dag gehad. Zondag avond was er een aardbeving in David op het vaste land, en zelfs bij ons was die goed te voelen, best apart om dat is mee te maken..

Vandaag weer les gegeven tot 1 uur en 'S middags maar is kijken wat ik ga doen.


Liefs,

Kirstin

Reacties

Reacties

Corinne

Blij dat het zo goed met je gaat! Besos!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!